Thursday, March 03, 2005

Me back.. after so long i finally feel like blogging.. but not updating pics k peeps cs.. my laptop ah problem sehhhhhh

Oh wells so many things happen dis 2 months.. my health not good ah so far.. asyik sakit je.. tak tahu lah knapa.. but still tak gi doc.. sorry eh whoever yg berbuih mulut suruh gi doc ahakz..

Its march!! so fast??? dis sat gi BBQ with DAG.. so the very looking forward for it.. but.. next wk??? errrrrrrrr :'( a new chapter in life.. B.. pls dun gooooooooo nk tulis surat ah kat president.. pls ah nk ikuttttttttt
Been spending almost everyday ngan B n prince.. (mesti ade tiang tau hehehe) busy ah.. nk get DAG tee printed.. beli kan amy nye present.. but all done.. cuma ade prob.. only my royalties know.. (I really feel like killing him!!!!)

Prince ngan B cam ade secret gitu tau... ask me to follow me to collect the tee dis fri.. dia kata dia kena gi far east jumpa kawan.. beh cam secret2 ask prince.. dia pun tak free.. sama time lak tu.. u guys better tell me wats wrong eh hehe aku sepak korang kang..

K i made a promise to myself.. this one wk shall spend my time with B n tak gaduh.. try ah .. kita kalau 1 wk tak gaduh takleh agaknye.. ehehhehehee K will update more k.. da da

No comments: